ContentPublic

ساخت وبلاگ

 

همه چیز درباره لیفت و لمینت مژه

همه چیز درباره ی لیفت و لمینت مژه و آرایش نیمه دائمی

آیا همه چیز درباره لیفت و لمینت مژه را می دانید؟ همه ما زیباتر شدن را دوست داریم. زیبایی چشم در صورت اولین چیزی است که دیده می شود و داشتن چشمان زیبا مستلزم داشتن مژه های زیبا است. امروزه لیفت و لمینت مژه مورد توجه  بانوان است و عوارض آن از کاشت مژه کمتر است. کاشت مژه روشی قدیمی تر است و با لیفت و لمینت فرق دارد. زمانی که مژه می کارید مژه هایتان بسیار پرحجم و زیبا می شود اما مراقبت از آن ها کار آسانی نیست و خیلی باید مراقبت کنید. اما اگر مژه های پرپشتی دارید و تنها می خواهید حالت قشنگی به آن ها بدهید و نیازی به آرایش چشم نداشته باشید بهتر است لیفت مژه را امتحان کنید.

 

لیمنت مژه چیست؟

در لمینت کردن مژه ابتدا مژه های شما را با کراتین اشباع می کنند. کراتین نوعی پروتئین مقاوم است که در اصل یکی از اجزای مهم پوست و موی بدن است. در این کار ابتدا آلودگی ها را از روی مژه ها پاک می کنند تا کاملا تمیز شود سپس سرم تغذیه مژه را به آن تزریق می کنند. کراتین باعث تقویت و استقامت مو و مژه می شود.

 

نکته ی مهم:

در فرایند لمینت مژه هم می توان از کراتین استفاده کرد و هم از ژلاتین. با این تفاوت که ژلاتین دوام کمتری دارد از این رو توصیه می شود از لمینت کراتین استفاده کنید. در حقیقت لمینت کراتین یک لایه فشرده و متراکم اینجاد می کند و از آنجایی که محتوای پروتئین و ویتامین است مژه ها را تقویت می کند. لازم به ذکر است افرادی که مژه های کوتاه دارند این روش برایشان مناسب نیست.

 

لیفت مژه

لیفت و لمینت مژه به هم شبیه هستند. موادی که به مژه ها می زنند هم باعث تقویت آن ها می شو و هم تاب قشنگی به آن ها می دهد و معمولا هر دوماه یکبار باید ترمیم شوند.

 

چرا لیفت و لمینت مژه توصیه می شود؟

  • در این روش مژه ها تقویت می شوند و زیبایی و پرپشتی خود را بازمی یابند.
  • کراتین باعث رشد پیازچه مژه می شود و رشد و نمو آن را بیشتر می کند.
  • نیازی به آرایش چشمی ندارید و حتی زمان خواب هم چشمانتان ظاهری زیبا دارد.
  • در مرحله کراتین کردن مژه ها فر می شوند و بعد می توانید رنگ کنید و سپس با سرم ویتامینه مژه ها را تقویت کنید.
  • مواد لیفت و لمینت مژه گیاهی و تقویت کننده هستند و از روغن های مغذی برای این کار استفاده می شود.

 

نکاتی که باید توجه کنید:

  • این کار را در سالن و کلینیک زیبایی شناخته شده انجام دهید.
  • ابتدا باید از کیفیت مواد آن اطمینان حاصل کنید.
  • اگر سابقه حساسیت چشمی دارید با پزشک خود مشورت کنید.

 

در این مقاله همه چیز درباره لیفت و لمینت مژه را خواندید.

منبع: همه چیز درباره ی لیفت و لمینت مژه

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : لیفت مژه,لمینیت مژه چیست, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 151 تاريخ : شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 11:54

نتیجه تصویری برای طرز تهیه پنکیک سالم

مواد لازم برای تهیه پنکیک سالم:

2 عدد موز رسیده
2 عدد تخم مرغ متوسط
کره یا روغن

مواد  اختیاری:
¼ قاشق چای خوری بکینگ پودر
¼ قاشق چای خوری وانیل
کمی دارچین
1 قاشق غذا خوری پودر کاکائو
½ فنجان آجیل خرد شده
شیره برای دیزاین

طرز تهیه پنکیک سالم :

موز را پوست کنده و تکه تکه کنید و داخل یک کاسه بریزید  سپس تخم مرغ را به آن اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا به شکل خمیر در بیاید.(اختیاری: اضافه کردن ¼ قاشق چای خوری بکینگ پودر، ¼ قاشق چای خوری وانیل، کمی دارچین، 1 قاشق غذا خوری پود نارگیل)

ماهی تابه را روغن زده و حرارت داده تا آب شود خمیر را به آن اضافه کرده و باقی مواد اختیاری را می توانید در این مرحله به آن اضافه نمایید. و تا زمانی که سرخ و طلایی شود به پخت ادامه دهید. و شروع به سرخ کردن طرف دیگر پنکیک کنید.

در آخر می توانید به وسیله عسل یا شیره آنرا دبزابن دهید و میل نمایید.

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : پن کیک رژیمی,طرز تهیه پن کیک , نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت: 20:48

نتیجه تصویری برای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد می تواند رشد مو های زائد را متوقف کند و برای کسانی که دیگر از تراشیدن یا اپلاسیون مو های زائد خسته شده اند گزینه ی مناسب تری است. حذف مو های زائد با لیزر در ایلات متحده آمریما یکی از رایج ترین روش های آرایشی است. پرتوهای لیزر بر فولیکول های مو متمرکز می شوند و جذب آن می شوند و همین امر سبب تخریب مو ها می شود.

 

فواید لیزر مو های زائد

لیزر مو های زاید برای هر موی ناخواسته ای در هر نقطه از بدن مانند صورت، دست و پا . دیگر نواحی مناسب است.

لیزر مو های زائد این قابلیت را دارد که بر ریشه ی مو تمرکز کند و به پوست اطراف آن آسیب وارد نکند.

سرعت لیزر مو های زائد بالاست و هر پالس آن چند ثانیه طول می کشد و می تواند چندین مو را هم زمان تحت تأثیر قرا دهد. برای مثال ناحیه ای مانند پشت لب کمتر از یک دقیقه با لیزر از شر مو ها خلاص می شود و نواحی بزرگ مانند کمر نیز کمتر از یک ساعت طول می کشند.

اکثر بیماران به طور میانگین در 3 تا 7 جلسه لیزر درمانی نتیجه ی مطلوب را مشاهده خواهند کرد.

 

چگونه برای لیزر مو های زائد آماده شویم ؟

لیزر مو های زائد یک روش علمی و پزشکی است و نیاز به اموزش دارد. پیش از انجام لیزر باید پرونده پزشکی توسط متصدی برای افراد تشکیل شود.

اگر برای لیزر مو های زائد برنامه داشته باشید باید از شش هفته قبل از کندن موها به هر روشی خود داری کنید. زیرا لیزر ریشه ی مو ها را هدف قرار می دهد و در صورت کنده شدن موقتی نمی توان انتظار جواب گیری خوب از لیزر داشت.

6 هفته قبل و بعد از انجام لیزر نیز باید از آفتاب گرفتن اجتناب کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید سبب می شود تاثیر لیزر برای از بین بردن موها کم شود و عوارض بعد از انجام لیزر را افزایش می دهد.

 

حین انجام لیزر باید انتظار چه چیزی را داشت ؟

پیش از انجام لیزر درمانی باید مو ها اصلاح شده و به طول چند میلی متر در آمده باشند. لیزر متناسب با رنگ و ضخامت پوست و جنس مو های فرد تنظیم می شود.

با توجه به نوع لیزر افراد حاضر در سالن باید محافظ مخصوص چشم استفاده کنند. لیزر حرارت بالایی دارد و باید در محیط خنک کار کند.

متصدی لیزر را روی پوست استفاده می کند و ایجاد واکنش های بد احتمالی را زیر نظر دارد و پس از لیزر پمادهایی تجویز می شود. 

با لیزر موهای زائد طی چند ماه و چند مرحله لیزر درمانی مو ها نازک می شوند و از بین می روند.

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : لیزر موهای زائد,مراقبت از پوست بعد از لیزر, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 121 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 19:49

نتیجه تصویری برای روانشناسی رنگ‌ها در طراحی وب سایت

رنگ‌ها قدرتمندند! چرا که نه تنها بر روی عواطف و احساسات بلکه بر روی رفتار افراد هم اثرگذارند. علم روان‌شناسی رنگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند برندتان را تقویت کنید، فروش‌تان را افزایش دهید، یا حتی کاربران را مجاب کنید تا به صفحات خاصی از وبسایت شما هدایت شوند یا عملیات در نظر گرفته شده‌ای را انجام دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که افراد در کمتر از ۹۰ ثانیه بازخورد مساعد یا غیرمساعدی نسبت به یک محصول نشان می‌دهند و این در حالیست که ۹۰درصد این تصمیم بر اساس رنگ محصول گرفته می‌شود. همچنین مطالعات متخصصان این حوزه نشان می‌دهد که رنگ مناسب تا ۸۰درصد در به رسمیت شناختن برند شما مؤثر است.

اینکه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی معروف دنیا از جمله توییتر، فیسبوک، لینکداین و تامبلر و بسیاری از برنده‌های معروف از جمله Dell

، HP، IBM و Intel لوگوهایی به رنگ آبی دارند، قطعاً تصادفی نیست. البته این بدان معنا نیست که رنگ آبی حتماً گزینه‌ی خوبی برای وبسایت و برند شماست. فراموش نکنید که بسته به برخی عوامل، هر وبسایت رنگ مختص به خود را در جهت برآورده کردن نیازهایش دارد.

اگر بدانید که هر رنگ چه تاثیراتی بر افراد می‌گذارد می‌توانید بهترین گزینه را برای رنگ‌آمیزی وبسایت خود برگزینید. در ادامه در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

روانشناسی رنگ قرمز

رنگ قرمز به صورت ناخودآگاه باعث افزایش ضربان قلب و سریع‌تر شدن سرعت تنفس می‌شود. رنگ قرمز همراه با هیجان، عشق، انرژی و تحرک است. همچنین به طور بالقوه حاوی مضامینی منفی چون جنگ، خشونت، آتش، عصبانیت و خطر است.

– چه زمانی از قرمز استفاده کنیم؟

از قرمز زمانی استفاده کنید که می‌خواهید در خصوص موضوعی جلب توجه کنید یا ایجاد هیجان نمایید. قرمز برای غذا، مد و فشن، سرگرمی، ورزش، تبلیغات، سرویس‌های اضطراری و مراقبت‌های بهداشتی خوب است.

– چه زمانی از قرمز استفاده نکنیم؟

در استفاده از رنگ قرمز به هیچ عنوان زیاده‌روی نکنید. هیجان زیادی می‌تواند مخرب باشد. عموما قرمز برای کالاهای لوکس، وبسایت‌های فعال در زمینه طبیعت و وبسایت‌های حرفه‌ای مناسب نمی‌باشد.

روانشناسی رنگ زرد

زرد درخشان‌ترین رنگ است. با موضوعاتی همچون شادی، خوش‌بینی و جوانان همخوانی دارد. همچنین القاء کننده‌ی برخی ویژگی‌ها منفی مثل بزدلی، فریب و ارزانی نیز می‌باشد.

– چه زمانی از رنگ زرد استفاده کنیم؟

برای شادی بخشیدن به افراد از زرد استفاده کنید. اگر می‌خواهید این شادی توأم با آرامش باشد، از زرد روشن کم‌رنگ‌تر استفاده کنید. رنگ زرد برای جلب توجه به متن‌ها و دکمه‌هایی که با کلیک بر روی ‌آن‌ها عملیات خاصی انجام می‌‌شود بسیار مناسب است.

– چه زمانی از زرد استفاده نکنیم؟

از آنجایی که نگاه کردن طولانی به رنگ زرد باعث خسته شدن چشم‌ها می‌شود، استفاده‌ی زیادی آن توصیه نمی‌شود. تا حد ممکن از این رنگ کمتر استفاده کنید.

روانشناسی رنگ نارنجی

نارنجی یک رنگ فعال و پر جنب و جوش است که عموما با تفریح، شادی، هیجان و اشتیاق مرتبط است. همچنین استفاده از این رنگ برای جلب توجه و برقراری ارتباط نیز توصیه می‌شود.

– چه زمانی از نارنجی استفاده کنیم؟

برای جلب توجه به عملکردهای مهم (مشترک شدن (subscribe)، خرید، عضویت و …) یا هر محتوایی که می‌خواهید توجه افراد به آن جلب شود، برای سایت‌های تجارت الکترونیک، خودرو، تکنولوژی، سرگرمی، غذا و … مناسب است.

– چه زمانی از نارنجی استفاده نکنیم؟

هرچند که شدت نارنجی از قرمز کمتر است، اما با این حال استفاده زیاد از آن مسحورکننده است. در به کار بردن آن زیاده‌روی نکنید.

روانشناسی رنگ سبز

سبز به منظور هماهنگی و حفظ تعادل عناصر به کار می‌رود. رنگ سبز با رشد و پویایی، سلامتی، طبیعت، ثروت، آرامش، سخاوت، باروری، موفقیت، صلح و مضامینی از این قبیل مرتبط است.

– چه زمانی از سبز استفاده کنیم؟

پردازش رنگ سبز توسط چشم به سادگی انجام می‌شود. از این رنگ به منظور ایجاد آرامش و در وبسایت‌هایی در زمینه طبیعت استفاده کنید. همچنین رنگ سبز برای وبسایت‌هایی با محوریت علم، جهانگردی، منابع انسانی و … مناسب است.

– چه زمانی از سبز استفاده نکنیم؟

این رنگ برای سایت‌هایی با محوریت کالاهای لوکس، تکنولوژی، و مضامین مشابه مناسب نمی‌باشد.

روانشناسی رنگ آبی

آبی با مفاهیمی همچون صلاحیت، کیفیت، آرامش، اعتماد، پایداری، خرد، وفاداری، استحکام، بهره‌وری و امنیت مرتبط است. آبی روشن می‌تواند مفاهیمی چون طراوت و انرژی‌بخشی را نیز در بر گیرد.

– چه زمانی از آبی استفاده کنیم؟

آبی اغلب توسط شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که قابلیت جلب اعتماد فراوانی در این رنگ نهفته است. همچنین برای سایت‌هایی در زمینه مراقب‌های بهداشتی، دندانپزشکی، تکنولوژی سطح بالا، علوم پایه، دولت و موارد اینچنینی مناسب است.

– چه زمانی از آبی استفاده نکنیم؟

استفاده بیش از حد از رنگ آبی می‌تواند وب سایت شما را سرد و بی روح کند. همچنین استفاده از آن می‌تواند باعث بی اشتهایی شود، پس هیچ‌وقت از آن برای وبسایت‌هایی با موضوع غذا استفاده نکنید.

روانشناسی رنگ مشکی

مشکی رنگ قدرتمندی است که اغلب با مفاهیمی مثل کمال، ظرافت، قدرت، ثبات، استحکام، تشریفات و هوش همراه است. این رنگ همچنین می‌تواند نماد مرگ، رمز و راز و شرارت باشد.

– چه زمانی از مشکی استفاده کنیم؟

بسته به رنگ‌هایی که به همراه آن استفاده می‌شود، مشکی می‌تواند زیبا و سنتی یا مدرن باشد. مشکی برای کالاهای لوکس، مد و فشن، بازاریابی، لوازم آرایشی و … بسیار مناسب است.

– چه زمانی از مشکی استفاده نکنیم؟

استفاده زیاد از مشکی شما را از هدف وبسایت دور می‌کند و می‌تواند احساس شوم و شرورانه به کاربر منتقل کند یا حتی باعث ناراحتی و استرس افراد شود.

روانشناسی رنگ سفید

رنگ سفید با خلوص، پاکی، شادی، صمیمیت و امنیت مرتبط است.

– چه زمانی از سفید استفاده کنیم؟

سفید رنگ دکترها، پرستارها و دندانپزشک‌هاست که آن را به یک رنگ جدانشدنی از وبسایت‌هایی که با موضوع سلامتی در ارتباط هستند تبدیل کرده است. همچنین این رنگ برای وبسایت‌های علمی نیز بسیار مناسب است.

– چه زمانی از سفید استفاده نکنیم؟

از آنجایی که تأثیر رنگ سفید در کنار رنگ‌های دیگر متفاوت است، استفاده از آن در هر نوع وبسایتی می‌تواند مناسب باشد.

روانشناسی رنگ صورتی

 

اگرچه صورتی زیر مجموعه‌ای از قرمز است، با این حال ویژگی‌هایی دارد که در رنگ قرمز نیست. صورتی نشان دهنده‌ی کمال، صمیمیت، عشق و رمانتیک بودن است. خشونت و شرارت قرمز در آن وجود ندارد و کاملاً ملایم و تسکین‌دهنده است.

– چه زمانی از صورتی استفاده کنیم؟

صورتی بسیار مناسب سایت‌هایی با محوریت زنان و دختران می‌باشد و برای استفاده در سایت‌های ارائه دهنده‌ی محصولات زنانه توصیه می‌شود.

– چه زمانی از صورتی استفاده نکنیم؟

صورتی روشن، پر زرق و برق است و از جدیت سایت تا حدودی می‌کاهد. از این رو در وبسایت‌های رسمی استفاده از آن توصیه نمی‌شود.

طبق بحث‌های مطرح شده طراحی وب سایت بیش از آن چیزی که ممکن است به نظر برسد پیچیدگی دارد. یک سایت زمانی برای شما بهترین بازدهی را خواهد داشت که طراحی مناسبی داشته باشد.

 

 

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : روانشناسی رنگ‌ها,طراحی وب سایت,روانشناسی رنگ‌ها در طراحی وب سایت, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 17:04

کندر درمان سرطان

 

کندر درمان سرطان

شاید شما نام کندر را بیشتر در زمینه افزایش حافظه شنیده باشید و اینکه کندر درمان سرطان باشد کمی برایتان عجیب به نظر برسد. اما واقعیت این است که کندر و روغن آن خواص بسیار ویژه ای دارند.

 

فواید کندر

از 5 هزار سال گذشته تا کنون از کندر استفاده های زیادی در طب سنتی می شده است. در زیر به برخی از فواید مهم کندر اشاره شده است:

کاهش التهاب

دارای خاصیت بالقوه در مبارزه با سرطان

افزایش آگاهی ذهنی

تقویت سیستم ایمنی

مقابله با عفونت

بهبود اضطراب

 

درمان بیماری های پوستی و بهبود آکنه و جای زخم

تحقیقات انجام شده در یکی از دانشگاه های انگلستان نشان می دهد که کندر در درمان سرطان 

تخمدان موثر واقع شده است. در پودر کندر مادهی محلول در آبی وجود دارد که قابلیت از بین بردن سلول های سرطانی را داراست.

 

خواض ضد سرطانی کندر

به دلیل داشتن خواص ضد التهابی از کندر در طب سنتی جهان برای درمان آسم، التهاب روده و معده و التهابات پوستی استفاده می شده است.

تحقیقات جدید نشان می دهند که کندر به صورت هدفمند می تواند بیماری را درمان کند. مواد موثره موجود در کندر برای درمان سرطان های معده، پروستات، لوزالمعده، روده، سینه و مغز مورد بررسی قرار گرفته است. تاثیرات درمانی کندر مربوط به اثرگذاری آن بر ژن های درمانی است. این ماده در پیشگیری و درمان سرطان موثر واقع می شود.

 

درمان طبیعی سرطان با روغن کندر

روغن کندر در روند بهبودی بیماران مبتلا به سرطان سرعت بخشی می کند. زمانی در دوره ی درمانی برای بیماران سرطانی وجود دارد که درمان خود از بیماری بدتر می شود. در این زمان کیفیت زندگی بیمار به شدت کاهش پیدا می کند.

برای مثال در سرطان مغزی در سر بیمار تورمی ایجاد می شود که باید با استفاده از دارو های استروئیدی مانند دگزامتازون و کورتیکواستروئید التهاب را کاهش دهند. عوارض داروهای استروئیدی گاهی می تواند مرگبار و کشنده باشد.

متاسفانه در درمان سرطان، مقدار مواد سمی در بدن به شدت بالا می رود. این مواد سمی می تواند سردرد های شدید، میگرن و حتی اختلال در دید ایجاد کند.

اما در این بین کندر می تواند یک درمان طبیعی برای سرطان باشد. انجام تحقیق روی 44 مورد سرطان مغزی نشان دهنده ی اثر مثبت کندر بر کاهش التهابات مغزی بوده است. 60 در صد از بیماران بهبود 75 درصدی با کاهش التهابات مغزی را با مصرف روزانه 4200 میلی گرم کندر نشان دادند.

این نتایج باید به مرور زمان و هر چه سریعتر جامعه ی علمی پزشکی را وادار کند تا از این ماده به جای استروئید برای کاهش التهابات در درمان سرطان استفاده کنند.

امیدواریم که روزی کندر درمان سرطان به صورت طبیعی شود و بیماران از عوارض داروهای شیمیایی نجات پیدا کنند.

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : درمان سرطان,خواص کندر,کندر درمان سرطان, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت: 17:20